you give me nothing

Har en sådan sjuk period just nu. Trodde man skulle komma upp med värsta enegin efter jul men ack nej. Lika slö och loj som innan. Och det värsta är att folket runt omkring mig verkar vara näst intill lika däran. Eller så intalar jag mig det för att skydda mig ifrån verkligheten. Vad har hänt med världen? När började jag köra på tomgång?
 
Idag blir det iett besök nere i city med Camilla. Kände för att komma ifrån alla PHS'are ett tag och träffa en normal människa. Så nu ska jag färga håret och sedan göra mig iordning för en go fika. Mådde dock inte så bra efter skolan förut så träningen blev inställd och istället lade jag mig i sängen och sov i närmare två timmar. Men jag intalar mig att kroppen sa ifrån och litar på att den förbränner desto mer imorgon.
 
Nu ska jag gå och ta hand om mig lite. Som jag nog gjort lite för mycket det senaste är jag rädd.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0