seize the day

Hemma igen i norra Sverige efter en vecka nere i söder. Började med en helg med familjen där det bjöds på finmiddag, mormors gofika och massa mys. Sedan sprang man vidare ner till Halmstad för att tillbringa 5 goa dagar med den finaste Caroline. Sov på hennes ljuvliga soffa och hade 5 fantastiska pass på polisen i Halmstad. Två på utryckningen, en på narkotika span, sista praktiska på trafiken och en introduktion som sparkade igång veckan på kriminal tekniska och näpo.
 
Tyvärr var man lite krasslig sedan innan och västkusten lyckades få liv i den förkylning som låg och väntade så veckan avslutades med feber hela helgen. Men det hindrade inte kvinnan från att ha en fantastisk tid med familj och pojke. Grillning, räkor, solsken och ännu mer av mormor och morfars fika. Fick till och med en behandling av moster med trumma, rökelser och allt avslutades med en sians. Nu är man fullproppad av kärlek och energi!
 
Idag ska jag bara kurera mig, men hoppas kunna återuppta träningen i slutet av veckan. Tills dess blir det ingefära, kanel, citron och nässpray.
 
Lovar bättra mig med inläggen. Kan lika gärna ta med det på min lista av allt jag ska ta tag i nu. Men nu ska man plöja lite förhörsteknik innan man går till sängs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0