i feel your burning eyes

Provade på Maiy Thai igår och det känns gött i ryggen idag. Trodde dock att du skulle krampa mer, men ja, det är väl som det är. Men därför jag tillät mig själv att avboka cardio-träningen och istället enbart fokusera på innebandymatchen. Inget mål idag heller dock. Andra matchen sedan starten som jag inte gjort mål. Men fan vad jag sprang. Älskar när man ska tacka efter matchen och någon i motståndarlaget kommenterar det till mig.  Händer nästan mer ofta än sällan. Då vet man att man kämpat i alla fall.
 
Annars har det varit en ganska tuff dag. Men imorgon vänder det. Massa att göra i skolan, och massa träning som väntar i veckan så ska bara få till lite matlagning igen så man inte bara äter mackor sedan är man tillbaka på banan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0