load your gun

Så har man klivit i uniformen och haft sin första vapenlektion. Skriftligt prov nästa, och vad mycket det är man skall tänka på. Men så intressant. I sådana här lägen ångrar man bittert att man aldrig sökte till militären. Varför gjorde jag aldrig det?
 
Annars inte skett mycket idag. Tar och går fint till Umestan varje morgon, och går sedan raskt hem efter på ca 45-50 min/väg. Borde väl ändå tappa lite kalorier även om de säkert inte är många. Blir många tidiga mornar nu ett tag men med så många intressanta lektioner så gör det mig inget.
 
Annars ledig nu fram tills måndag. Övervägde starkt att åka hem över helgen här men kom fram till att ekonomin och plugget ej tillät den lyxen. Så får bli vecka 8 i samband med SAO'n då jag ska ner till Halmstad och terrorisera Kajan i några dagar. Väntar ännu på schemat över mina pass men alla som än så länge fått sina har fått 6 dagar och några av dem helgnätter. Ser fram emot det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0