nu må det vara nock

Näsblod på morgonen, först i högra, en timma senare i vänstra. Underbart att man inte kan bli av med denna jävla förkylningen. Gröna slemklumpar hit, och några nysattacker dit. Vill bara tillbaka in i träningsbubblan.
 
Helgen bjuder i övrigt på plugg, tvätt och ev melodifestival. Det beror på hur desperat jag är ikväll. Hade gärna sett att det blev en lugn hemmakväll med go middag och lite glass, men inte roligt att sitta här ensam när alla andra sitter och hejar fram ännu ett uselt bidrag. Känner på det.
 
Nä, nu ska jag plugga lite förhörsteknik och om jag hinner med även lite förmögenhetsbrott. Kanske tar en tur ute i det fina vädret och införskaffar mig en termos. Hade behövts.


Kommentarer
https://www.cricdot.com/the-right-way-to-permanently-unlock-any-mobile/

Nicely done and written.
I've just started writing a blog myself just reently and realised many blogs merely rework olld ideas
but add very little of worth. It's terrific to see a heelpful poist of some real value to your
readers and I.
It's going on thhe list of factors I need to emulate beding a new
blogger. Visitor engagement and content quality are king.
Many good ideas; you have definitely made it on my list off sites to follow!


Carry on the terrific work!
Well done,
Tami



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0