norrsken

Missade norrskenet idag. Vet inte hur man skulle veta att det var men helt plötsligt uppdaterar alla vänner på Facebook att de sett det och när jag rusar ut ser jag inget annat än mörker och rök från det konstiga tornet bredvid mitt hus. Ledsen.
 
Annars så har helgen varit givande och mindre givande. Vaknade tidigt i fredags på min lediga dag och satt fint och pluggade fram till 17 då jag gjorde mig i ordning för att fara på hemmafest hos Camilla. Efter tre nyktra veckor slog vinet lite hårdare än tänkt så min lördags som jag lovat mig själv göra minst lika effektiv som dagen innan for förbi i sängen utan en enda minuts pluggande. Det straffade sig hårt idag då jag satt med allt som hängde efter och inte blev det bättre av att jag fastnade på varendra fråga och inte hade ett enda rätt kvar när jag ansåg mig varit så duktig. Nej, denna tenta blir minst sagt svår och jag kommer knappast hinna plugga mer med OC-provet på torsdag. Fan vad besviken jag blir på mig själv men bara att ladda om och gå vidare.
 
Imorgon ska jag sitta hela dagen. Först med gruppen efter lektionerna och sedan med Mina fram till sena natten så något borde man väl lära sig. Men framför allt så väntar mig äntligen mitt första träningspasset på 3 veckor. Kommer vara helt slut efter 5 minuter men fan, man måste börja någonstans.
 
Om en vecka har jag gjort alla jobbiga saker. Om en vecka sitter jag här med OC, uppstartsträning och tenta bakom mig. Lördag kl 15.00 är allt över. Fan vad jag ska njuta av helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0