men stjärnorna finns här

Snart helg. Svårt att slå den förgångna. Förra fredagen erbjöd after work på Invito med ett underbart gäng polisstuderande människor. Lördagen resulterade i finmiddag hos Frida och Staffan efter ett hårt pass på gymmet  och senare även mys hos Linda med ett helt annat gäng människor. På söndagen blev man helt överraskande bjuden på ännu en finmiddag, denna gången hos Mina och Christoffer. Kilar ner mig fint mellan alla par och sitter där och snackar skit. Mysigt värre. Blir varm i hjärtat av deras vänlighet och omtanke.
 
Vecka har sedan dess flytit vidare med träningar och spännande lektioner. Haha, kan ni tänka er att jag har lärt mig grunderna i att leta fram fingeravtryck. Gör precis så som dom gör i CSI. Sitter där med kolpulver och Zephyrpensel eller järnpulver och magnetpensel för att sedan säkra dom med mikrosil eller tejp. Kanske inte borde nämna det, men sög hårt på det. Johanna som satt bredvid mig var helt sjukt bra för att vara första gången. Men jag brukar ju ta mig med tiden.
 
Idag är jag ledig. Har ett viktigt seminarium imorgon så ska snart sätta mig ner och göra det. Framförhållning, haha. Men först kommer fina Mina förbi på en lättare lunch.


Kommentarer
Carro

Haha, jag tror allt att du är duktig! Det låter som du har roligt iallafall :)

2013-02-01 @ 16:39:33
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0