did i say that I loved you?

Känner mig sårbar idag och svag. Känner mig liksom otillräcklig, lite vag. Trodde nog det skulle finnas mer av allt. Är faktiskt rädd för att vissa saker bara sker för att det sker.
 
Vet många männikor, några av dem vänner, som startade sitt liv till och med senare än mig. När kom de ifatt och sprang förbi? Förlovningar, barn, hus och familjer. Allt som vuxit fram med tiden. Hur kan de veta saker som inte jag vet? Hur vet man när tiden är rätt? Jag vill bara grabba tag i någon av dem och fråga: "Är du lycklig? Jag menar riktigt lycklig?". "Har du det du vill ha i livet nu? Är du nöjd?".
Vad förstod ni som jag missade? När är det min tur att känna den där säkra känslan över att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt? När är det min tur att veta att det jag har är allt som behövs och mer än tillräckligt?
 
Nej, sådana här dagar ska man bara gräva ner sig i sängen under alla täcken och sätta på en bra film. Det är vad jag ska göra nu. God natt.
 
 


Kommentarer
Carro

KRAM PÅ DIG!

2013-02-15 @ 17:30:37
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0