start me up

Helt slut, vet inte varför för har inte tränat sedan förra tisdagen men måste vara förkylningen som får mig att somna innan 22 varje kväll. Trött i hela kroppen och sover så fruktansvärt dåligt. Men nu skall det bli ändring på detta. Idag kör vi igång med plugg och träning och satsar 100% på båda områderna.
 
Var och fikade på cafét Göteborg nere på stan i förrgår med Mina. Så mysigt och fick verkligen in den godaste av smoothie. Mmm, ibland ska man bara skita i vad man äter och njuta. Detsamma gällde igår när jag och Camilla slog på stort och begav oss till Eastern Palace där vi åt värsta buffén. Man får lyxa till det ibland, ska vara lugn nu fram till påsk så får ju passa på att spendera när tillfälle ges, haha.
 
Helgen bjuder bara på plugg, tvätt, träning och ev. ett besök hos Mina för att se melodifestivalen, men ska allvarligt talat säga att jag starkt överväger att sitta ensam med ett packet glass och en hyrfilm. Men tar beslutet imorgon. Allt beror på hur ensam och misslyckad jag känner mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0