jag gick vilse för att hitta vägen

Den ljuvaste musiken har nu de senaste dagarna spelats ur mina högtalare. Så snöat in på Philter. Kanske har man hamnat i den perioden i livet då ord helt enkelt säger för mycket, eller kanske ingenting. Gillar ni skön musik som läker själen så ta er en titt på deras musik. Lätt värt. The protagonist, The antagonist och Air är bara 3 av deras fantastiska låtar.
 
Annars så är livet segt just nu. Har legat sjuk i drygt två veckor och igår var det riktigt jobbigt och idag var knappt något bättre. Huvudvärk, halsont, näsblod i omgångar, öron som slår lock och smärtar samt konstant varsmak i munnen från allt slem som aldrig vill komma varken upp eller ner. Men man ska väl vara glad att det bara är en förkylning och inget bestående.
 
Nu ska jag försöka få något gjort innan min dejt med Kajan på Skype. Bara så svårt att motivera sig till att plugga när det känns som om någon kramar sönder huvudet, men måste göra lite nu efter allt för många dagar med halvdant studieengagemang.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0