Fired at the ones who run

En otroligt seg söndag. Fint väder ute men efter en rejäl omgång med näsblod i morse och halsont så vågar jag mig knappt ut i kylan. Gick till ica och inhandlade sallad till dagens stora ansträgning, hemmagjord matpaj. Stolt över mig själv, även om det visade sig vara löjligt enkelt. Men nu var det gjort och tror det kommer bli fler matpajer uppe i Umeå framöver.
 
Lyckats plugga en del. Dock inte så mycket som jag kankse borde ha gjort, men ändå nöjd. Har inte slängt bort en hel helg på att bara sitta framför datorn eller ligga framför tv'n. Och igår var det melodifestivalen hemma hos fina Mina med massa gott tilltugg och några nya ansikten. Var dock inte på min allra socialaste sida så de fick nöja sig med att ha mig närvarande. Skönt när man fick gå hem och lägga sig.
 
Det känns som jag väntar på något, men kan inte säga på vad. Ställer mig frågan om detta verkligen är allt men tror det där kommer trassla ut sig snart. Kanska ska börja med base jump eller något så jag kan få lite kickar i vardagen. Värt att tänka på. Nä, nu ska jag fortsätta pressa in förhörstekniker i skallen så att jag nästa gång vi ses får er att bekänna alla era djupaste hemligheter för mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0