hoping one day you'll make a dream last

Och så satte man sprätt på varje liten slant. Drog kortet idag och det nekades. Fan vilken tung känsla. Tur att det var i bankomaten, bara för att jag inte vågade gå till affären innan jag visste om jag hade täckning. Så ja, där rök det bidraget. Men jag har haft skoj och får väl leva på nudlar fram till nästa bidrag, haha. Och Kajan som sa att man lärde sig med tiden. När är tiden framme?
 
Skolkade igår och så jävla rätt när man idag hörde att lektionen hade varit 45 min och totalt värdelös. Gött är det. Men idag var det bara att traska ner i snöstorm. Helt dyngsur när jag var framme efter närmare en timma och två helt värdelösa lektioner. Fan va segt. Och nu långa skoldagar kvar innan insparken på lördag. Går från 8 till 18 på torsdag. Inte alls motiverande. Men men, man får la ta med lite socker eller liknande så man orkar hålla sig allert.
 
Helgen var go i alla fall. AW i fredags med ett jävla gäng från både skola och götet. Camilla och Hannes hängde på när gossen kom på besök och det var super trevlig. Lördagen tillbringades i stan och på sportbaren efter att vi tippat på stryktipset. Synd bara att vi inte vann några 100.000 när man shoppat med det i bakhuvudet. Får bli nästa gång. Söndagen var lugn och avslappnad och lika så måndagen. Men nu ny vecka så bara att sadla om och hoppa upp på hästen igen. Vi börjar väl med grupprocesser. Fy fan...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0