Same old empty feeling in your heart

En långhelg har passerat. Pojken kom upp tidigt i torsdags morse, innan skolan hann börja. Han for hem i morse, just som termin 2 drog igång. Fina dagar med många vackra stunder. Massa känslor. Men tåg kommer och lämnar med löfte att också hämta. Hoppas han kommer hem väl.
 
Så drog termin 2 igång och man undrar vart tiden tog vägen egentligen. Men innan det hann man med en träff för alla nya kottar. En sjukt bra lördag med gott sällskap, god mat, massa vin och mycket fin dans. En trevlig kväll och känner på mig att insparken om 3 veckor kommer gå till historien som en av de bästa kvällarna här i Umeå.
 
Men nu börjar man på riktigt. Uniformen kommer på tordag, och kan inte dölja att det kommer bli spännande att få pröva den på riktigt för första gången. Och sedan vapenlektionerna som drar igång. Jag tror jag äntligen har hittat hem. Länge sedan jag kände mig säker på vad jag egentligen är på väg, men just nu känns det som att jag är precis där jag ska vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0