jag kan inte drömma mig bort

Tentaresultatet dröjer till nästa fredag och jag irriterar mig över att jag inte har energi att plugga förrän jag vet att jag måste. Varför är jag så lat? Eller är jag bekväm kanske? Det är ju skillnad.
 
Idag är det isvak och det spelar ingen roll att jag önskar mig bort till varma länder med vita stränder och avslappnande massage för nu är det i detta livet jag lever och då måste man anta utmaningen. Jag kommer inte vara kaxig men jag ska fan visa den där jävla vaken att den jävlas med fel brud.
 
Laddar med musik. Nervös. Men har en rolig eftermiddag framför mig. Eftersom jag bara orkade köra ett pass igår så får det bli dubbla idag, brottning och sedan en sen innebandymatch vid 22-23, om jag överlever vaken vill säga ;) Måste fan komma tillbaka i form efter julen. Fast jag oroar mig egentligen mer över skolan faktiskt. Men tror engagemanget kommer tillbaka med den nya basgruppen. Håller tummarna för att jag kommer trivas bättre med mina nya arbetskamrater. Och uniformen kommer om mindre än 2 veckor. När man väl hoppat i den då fan kommer det vara på riktigt.
 
Nej, nu ska jag iväg och bada. Ljuvligt! Bara -9 C grader ute. UNDERBART! Vem skulle inte vilja bada en dag som idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0