i'm sorry

 Nu var det allt ett bra tag sedan kvinnan satte sig ner och kladdade ner ett par rader. Haft fullt upp med julen hemma på västkusten. Men den var sagolik. Tiden bara sprang iväg, men ett besök på Liseberg blåste igång ledigheten med gossen. Sedan blev det arbete den 23 för att sedan bara njuta av gran, mat, choklad, glögg och vin den 24 och den 25. Mmm!
 
Tack vare min underbara pt Daniel så kom man iväg till gymmet 3 gånger och det med efterkänningar. Träningsvärk är kärlek till kroppen. Smärta en annan form av njutning. Och Elin stod för en del hon med när hon lurade med mig på innebandy en hel dag. Helt underbart lov och allt avslutades väl med nyår hemma hos Jacob och Stephanie i Åsa. Min karl var så stilig så det gjorde ont i mig.
 
Men nu sedan en vecka tillbaka är man åter uppe i norr och det är full rulle. Förundersökning och Tvångsmedel har dragit igång och i fredags klarade man (efter en hel torsdag med intensiv träning) examinationen i KKS. Fick några goa slag mot huvudet men höll mig på benen och fixade även teknikdelarna. Mmm, så gött att ha det bakom sig.
 
Imorgon väntar isvaken. Dyker i, 8 meters simmtur i iskallt vatten, hämta dockan, tillbaka, få upp dockan, ligga kvar och sedan kravla sig upp. Lätt som en plätt? Jag vill bara krypa ner under täcket när jag tänker på det men ska fan i mig visa folket här att lite vatten inte ska få stopp på mig. Hoppas bara inte mörkret hinner fram för snabbt.
 
Men först en dag med plugg i skolan, och pajen togs precis ur ugnen. Samuel fyllde visst år igår och man kan ju få skämma bort gruppen lite nu när man inte ens har 2 veckor kvar tillsammans.
 
 
 


Kommentarer
Carro

Äntligen en uppdatering! Duktig du är som bakar paj... dock ser den väääldigt fryst ut på bilden ;)

Svar: Haha, bilden är fejk. Har ännu inte kommit igång med att ta kort när man skall ;)
Sandra Andersson

2013-01-11 @ 15:26:37
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0