För mig långt bort

Thailand, Vietnam, Indonisien... Drömmer om varje land, varje natt. Vågar knappt somna längre. För mig bara bort från allt detta. 8 maj, då är man på väg. Höjdpunkten år 2013. Mmm, Rom för en tredje gång. Min favorit stad över alla.
 
Ett VG i juridik. Trodde på fullaste allvar att det skulle bli ett fett U. Är lycklig, men vågar inte tro på den svenska poliskåren längre. Är man så bra så man tar ett VG med mina kunskaper? Jag skulle inte vilja möta mig själv. Men så har man ju mycket kvar att lära.
 
Firas i alla fall med skumpa och vin tillsammans med Mina. Och redovisning imorgon i juridik med betygsättning. Men vem fan bryr sig just nu? VG i juridik. Jag är lyckig.
 
(Det är ett år sedan jag var i Thailand och om jag hade fått önska vad som helst så hade jag varit där nu. Varfö rska alltid gräset vara grönare på andra sidan?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0