fistful of love

En lång dag i skolan med alldeles för lite sömn i kroppen. Resultatet: att gruppen får sitta hela dagen imorgon med. Det är väl ta mig fan omöjligt att få lite förståelse här uppe. Från alla håll. Just nu är det få människor som jag klarar av att samtala med, träffa eller ens tänka på utan att jag ska bli vansinnig. Ledsen för det. Har så många som förtjänar en ursäkt. Kommer nog snart tillbaka med energi.
 
Träningen blev inställd igår och idag pga halsen och mina vita prickar men imorgon ska jag fan i mig köra ett pass. Kan ju inte sitta hemma och bli fet. Dessutom har min goa pt smsat mig idag, riktigt peppande sms, och gett mig några små utmaningar som jag ska hugga tag i så fårt jag bara kan.
 
Men idag blir det varmt vatten med ingefära och mer citron. Vill bara bli frisk nu så att jag kan maxa mig själv. Framför allt nu innan man får besök hemifrån i några dagar. Då kommer det ju inte bli mycket av träningen, men ska försöka svettas lite någon gång i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0