take me to another place

Sitter här efter en ganska seg dag. Uppe innan ljuset funnit sig till rätta för att läsa in en allt för lång engelsk text om fysisk och psykisk stress i hotfulla och våldsamma situatíoner. Kan säga att om jag inte vill bli polis efter dessa åren så kommer jag med all säkerhet ha fått en jävla kunskap om hur man skall hantera svåra situationer. Sedan är det självklart en annan sak att upplava det ute i livet än tt känna på det i en övningsal eller få det förklarat för sig under en föreläsning, men efter KKS'en igår så har jag ganska så goa blåmärken på både ben och armar samt en jävla träningsverk.
 
Men som sagt, idag en seg dag. Föreläsning och seminarie samt grupparbete. Sedan träning, träning och träning för att avsluta i sängen med massa plopp och ett underbart avsnitt av "Bonde söker fru" som man missade igår. En mycket lycklig flicka. Och imorgon är det fredag, äntligen! Näst sista helgen uppe i Ume innan man far hem på en snabbvisit för att få lite kramar och pussar. Det behöver jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0