slå huvudet mot väggen

Äntligen! Har suttit i timmar, inte en enda lugn paus sedan onsdags för att hinna läsa, analysera och sammanfatta innan seminariet nu i veckan. Är så stolt över mig själv, men ännu återstår mycket annat arbete som fått ligga och vila medan jag tog mig an denna övermäktiga uppgift. Och om jag skall vara uppriktig har jag nog inte riktigt förstått allt som jag läst heller så en genomgång till av allt material får det nog bli innan  det slutligen avgörs. Är i alla fall mycket nöjd med mig själv så förtjänar att skämma bort mig själv med ett härlig pass bodybalance.
 
Ikväll blir det att ta det lite lugnt, se en film och kanske läsa igenom några av de alla häften tillhörande grupparbetet som skall ha blivit genomlästa innan tisdag. Men ska lova mig själv en riktigt god middag efter detta pass i alla fall. Och är jag riktigt duktig och springer en halvtimma innan så kanske en liten sötsak får bli belöningen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0