one step more, and off we go

Jag vet, jag lovade bilder och presentation av mina grannar. Vad ska jag säga, man tappar greppet om tiden ganska så fort när man slår sig ner med massa böcker, kaffe och flera arbeten som snurrar i huvudet. Lovar att bättra mig nu till helgen när jag kanske får lite tid över.
 
Btw, är det bara jag som har svårt att komma tillbaka in i studerarmode? Herre gud, tyckte jag var så bra på att läsa in information och sedan sätta mixa om det med andra ord ner på ett pappersark, men den begåvningen måste ha farit och flygit under mitt långa studieuppehåll. Avskyr känslan när man läser en text för 5 gången och ännu inte kan ta in vad det är författaren egentligen vill säga mig. Jag är körd. Hoppas det kommer med tiden.
 
Vill innan jag avslutar detta tråkiga, opersonliga inlägg meddela att jag
1. Skaffat kort på Iksu för DYRA pengar
2. Läst första kapitlet av 7 till nästa vecka
3. Suttit 8 timmar framför datorn idag igen och försökt komma någon vart.
 
Nu stänger jag av för kvällen. Over and out
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0