like the sun

Det fina vädret har hållit i sig, men eftermiddagen skall bjuda på en hel del regn, typiskt när jag precis bestämt mig för att åka och köpa min cykel idag.
 
Helgen har varit lagom. I fredags tog jag det lugnt, jag och min chipspåse såg några mysiga filmer ihop efter ett besök nere i stan i ösregent. Det förtjänade vi.
Sedan vaknade man upp utvilad och fräsch till en härligt solig lördag med destination polishögskolans nollning. Hade så jävla skoj med massa roliga aktiviteter och härliga människor som verklogen bjöd på sig själva. Raskt hem för ett ombyte och sedan finmiddag med spex. Och vilket lag vann spexet tror ni?? Jo, hörde jag B3 & B4?? Haha, 11 pers som står och kör ful/sexig gymnastik från 80-talet i underbara kläder och med perfekt promillehalt alkohol i blodet. Det var vi värda.
 
Efter en härlig lördag som för mig slutade strax efter 2 tiden kom en kanske ännu finare söndagen. Tvättid från 13-19. Gött, hade samlat på mig ett mindre berg av tvätt så det var behövligt. Tyvärr blev man fast i Ålidhem pga det så blev lite handlande, lite filmmys och en kort cykeltur. Sedan kom ju självklart träningen med korpen på kvällen. Roligt, kommer förhoppningsvis bli det perfekta avbrottet från skolan denna termin.
 
Nu laddar vi inför en ny vecka. Började med att simma några längder med overall i simhallen. Kommer aldrig klara tidsgränsen om drygt en månad men jag ska fan i mig bo där tills jag vet att det jag presterar vid provet i alla fall är mitt bästa möjliga resultat, sedan får jag väl kämpa 3 terminer till i värsta fall.
 

Bjuder på en skev bild från i lördagsmorse. Var glada att ni slipper se helheten...


Kommentarer
Carrrrroooo

HEJA DIG! Gillar outfiten btw! :D

Svar: Haha, tack. Det var första och enda gången den åkte på ;)
Sandra Andersson

2012-09-17 @ 18:45:16
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0