kom hit och rör om

Vad ska jag säga? Ni som känner mig vet att ensamhet inte riktigt är min starka sida, men vad är livet om man inte utmanar sig själv ibland och tvingar sig själv att växa lite? Så här sitter jag nu i mitt lilla rum på kvällarna och gör absolut ingenting vettigt. Men det blir en del tid över till promenader och löprundor. Måste bara våga ta steget och besöka IKSY så att jag kan börja styrketräna igen. Får väl bli mitt mål imorgon helt enkelt. Men vill jävligt gärna hinna få mitt csn-kort så att jag kan få en fet rabatt...
 
Annars mina vänner är livet här uppe gött. Mycket nytt att ta in och jag är verkligen en rookie när det kommer till studentlivet men jag lär mig nog snart, oroa er inte. Hoppas bara regnet slutar falla ner för det är jävligt retligt. Har ju som sagt inte någon regnjacka med mig. Irriterande...
 
Ska lägga ner lite mer energi imorgon och berätta lite om stället, typ mina goa grannar, haha, men nu ska jag borsta mina små gaddar med min nya eltandborste som mor min gav mig i födelsedagspresent (btw bland det bästa jag upplevt!) så sov gott alla fina där hemma!


Kommentarer
Carro

Jag vill se hur du bor! Kan du inte göra ett litet "hemma hos"-reportage med illustrerande bilder och sånt? haha! :D

Svar: Haha, klart jag kan. Kommer till helgen, lovar :)
Sandra Andersson

2012-09-04 @ 23:33:10
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0