kasta sten

Idag har varit en mycket lång dag med ett grupparbete som inte avbröts fören 18.00 (Notera ej avslutat, har fortfarande massa kvar att göra. Hela underbara helgen kommer ryka denna vecka.). Känner egentligen att jag borde förbereda mig inför de två seminariumen som vi har imorgon men har ännu inte orkat läsa en enda sida eller skrivit ett enda ord. Jag får helt enkelt vakna till väckarklockan imorgon halv 6 och sitta effektivt innan lektionen börjar 8.00. Gött jobbat! Skit samma, nu ger jag upp och går och lägger mig. För vem vet? Imorgon kanske jag vaknar upp och helt plötsligt inte vill bli polis längre. Fast det är nog högst osannolikt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0