Hem, ljuva hem

Nu äntligen kan jag varva ner. Varför vet jag inte, för ännu återstår många kapitel att lästa och sammanfatta samt att det ligger en fet samling sidor fakta om spaning på golvet, även de i väntan på att bli genomsökta på fakta. Men gott folk, det är fredag och även jag måste väl få vila? Har tillåtit mig själv att andas ut ikväll efter ett lite halvhårt bodypump pass och tänker vänta med att plugga sönder hjärnan tills imorgon och på söndag, för någon helg lär det knappast bli tala om.
 
Nu sitter jag här äckligt mätt på köttbullar och makaroner. (Vad säger man, perfekt fredagsmat? Så ovärt...) Men unnade mig lite smarrig juice till mina vindruvor. Film skall vankas på datorn och ögon skall slutas tidigt. Det är dags för fredagsmys i Ume!
 
Men innan jag rullar vidare vill jag dela med mig av några purfärsk bildera tagna precis efter en en-minutsdammsugning ;) Carro, det här är till dig. Låt mig presentera.....RUMMET!
 

Här brukar jag sitta i min chillfåtölj och dricka dyrt vin samtidigt som jag har långa intellektuella samtal med mina vänner (läs: den här fotöljen har aldrig sett röken av min rumpa och vet inte ens hur man föra ett intellektuellt samtal, jag kan inte ens stava ordet...)

Här ser ni precis i underkant början på en enorm stor klädhög som nu har legat där i drygt en vecka, ännu har kläderna inte förstått att de måste hoppa in i garderoben...Suck!
This is where it all happens, grrr.... (Eller så är det här jag ligger alldeles ensam och fryser)

Slutligen, badrummet. Skonar er från toalettstolen, den hans inte med under min" en-minuts-städning". Ni hade nog inte velat se den ändå...


Kommentarer
KAJJJJJJJJJJJJJJ

Jag tackar och bockar för denna fantastiska rundtur av ditt hem! Ser trevligt ut :)

2012-09-09 @ 01:28:41
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0