bang bang, you're dead

Så här sitter man nu, andra helgen ensam uppe i norr. Hade jag inte haft sällskap av huvudvärken så hade jag nog känt mig lite ensam. Förra helgen var så pumpad med träning och plugg att det inte kändes som något annat än en vanlig vardag. Idag är dock skillnaden påtaglig. Roade mig genom att åka ner till stan för första gången sedan gossen for för att köpa lite prylar inför nollningen imorgon. Annars så har det inte varit mycket att sätta tänderna i idag efter mitt första seminarie för blåsten har varit brutal och regnet har piskat sönder alla tankar på kreativitet. Ingen skulle frivilligt ge sig ut idag. Och inte blir det bättre av att man inte får sysselsätta sig med träning pga huvudet. For ju i backen igår, inte helt oväntat kanske, men att landa på huvudet är ju ingt jag rekommenderar.
 
Så ja, nu sitter jag här med lättare ångest över att behöva knö ner min inte allt för smickrande figur i min tajta utstyrsel imorgon. Nej, inget att se fram emot. Och inte kan jag muntra upp mig med att färga håret heller. Varit inne i 3 stora mataffärer, HM, Åhléns och diverse klädaffärer men har de min färg? Knappast. Här uppe åldras man väl med naturlig skönhet misstänker jag...
 
Nej, nu ska jag återvända till TV'n igen och försöka döda den klådande irritationen över att jag inte har något att sysselsätta mig med. Ha nu en riktigt trevlig helg gott folk!


Kommentarer
Tina

http://www.hamsterpaj.se/onlinespel/gold-miner
Där har du ett riktigt onödigt tidsfördriv ;) OBS OBS OBS! Beroendeframkallande!

Svar: haha, underbart... satt lite för länge ;)
Sandra Andersson

2012-09-14 @ 23:30:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0