tjock o lycklig

Vad tiden springer förbi! Helt plötsligt har vi lördag och allt jag gjort i veckan är att pluggat. Har till och med lagt träningen åt sidan. Ångesten bara växer. Vår lärare har räknat ut att vi måste läsa 40 sidor om dagen fram till tentan för att hinna igenom allt. Och sedan ska vi bara lära oss det också. Tur att jag haft hela dagen idag, ligger bara 80 sidor efter nu ;).
 
Till allas förvåning så har jag börjat med matlåda. Bara en enda lunch inhandlades denna veckan. Och några fikapauser... Dock är mina matlådor inte så fancy, än. Köttbullar, köttfärsås... Ja, typ så. Chillar på det.
 
Annars inte mycket nytt från västerbotten. Prövade simtestet i veckan och förbättrat mig närmare 40 sekunder så kanske finns en chans den 5 november. Och idag prövade jag smulpaj igen, denna gången presenterades en smörklump istället för en översaltad smuldeg. Ser det som ett framsteg. Känner verkligen att jag utvecklas här uppe i norr.


Kommentarer
Carro

Klart du ska ha matlåda med dig till skolan ;) haha, du skulle ha varit med i lärarrummet på lunchen på min praktik, där var det nästan tävling om vem som hade den mest exklusiva lådan med sig. Det var dock intressant att se! :D

2012-10-14 @ 23:44:25
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0