stay sharp

Cykla hit, cykla dit och cykla hem igen. Det är ett jävla cyklande här må ni tro. Och när man är ute är det kallt, hur mycket man än klär på sig, för att man sedan ska svettas sönder så fort man kommer inomhus. Suck. 
 
Är besviken på mig själv. Träningen som var planerad ikväll får vänta till imorgon. Jag skulle kunna skylla på regnet som vräker ner men egentligen beror det helt och hållet på att jag saknar motivation och planerade så dåligt att jag åt middag för sent. Men men, så kan det gå. Simmade ju nästan en timma med overall i morse så det får väl räcka...
 
Nu ska jag se halv 8 hos mig och njuta av mitt egna sällskap. Ibland ska man bara få vara. Enkelt och lätt.


Kommentarer
Carro

Du är duktig!! Haha, såg du att det var från Ed igår? (halv 8 hos mig alltså)

Svar: Haha, ni kan er matlagning ;) Eller i alla fall efterrätter!
Sandra Andersson

2012-10-02 @ 23:43:44
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0