morn morn!

God morgon västkusten, nu är jag på väg! Äntligen. Det ska bli skönt att komma hem, för när det har gått så långt att man går och ser på bio ensam en fredagkväll, ja då är det väl ändå illa? Frågade mig själv om det var vuxet eller bara patetiskt och med Kajans hjälp kom vi fram till att det helt enkelt var patetiskt. Haha, tur då att man sprang på Anna och hela hennes basgrupp på samma bio så att man riktigt kände sig förnedrad. Tur, vad hade jag gjort annars? Klätt av mig naken framför duken under reklamen? Skänt att jag slapp det...

Nej, nu efter den starten på helgen ska jag hem och krama om människor som ska få fylla mig full av kärlek och värme. Fjärås, here i come!


Kommentarer
Anders

Hoppas du är knökfull av kärlek och värme nu, så fort det börjar sina igen så kommer jag! Älskar dig!

2012-10-08 @ 23:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0