klara, färdiga, gå!

En sådan underbar helg. Inte alls så mycket pluggande som jag önskat men vad gör egentligen det när man får drunkna i kärlek och värme? Filmkvällar, goda middagar och massa kramar. Mmm, hemma kommer alltid vara bäst.
 
Men nu nya tag. Uppe igen och trots att jag redan nu längtar tillbaka till min underbara säng och allas närhet så måste man gå vidare. Vad kan då vara bättre än att sätta upp några nya mål? Så, för att den där gamla goa flickan skall komma tillbaka så kör vi stenhårt på träning igen. Bara att ta igen dessa 10 dagars uppehåll. Började med ett lagom gött simpass idag och senare ikväll blir det en efterlängtad innebandymatchen som kanske får bli det riktiga startskottet på novembers träningsperiod.
Vem vill tävla med mig? Tänkte köra lite tävlingar om vem som förbättrar sig mest i jämförelse med sig själv, typ. Tror nog att Kajan med sina gympass är lite sugen på att anta utmaningen? 
 
Men nu måste det bli lite plugg, för hela nästa vecka är ju typ fullbokad och tenta den nionde noveber så bara att köra på. Första tentan. Ja, det är helt okey att kugga. Man lär sig bara mer genom att göra den en andra gång sägs det.


Kommentarer
Carro

Alltså... nä, jag vill inte tävla med dig.. Jag gillar mitt hobby-gymmande ;)

2012-11-01 @ 07:08:21
URL: http://givememusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0