home town

Pallade inte en till helg med plugg från fredag till söndag, träning och matlagning för en person, så drar hem. Snabbt påkommet o kanske inte helt genomtänkt men behövligt för själen tror jag. Känner bristen på fysisk kontakt. Hem, supa i mig kärlek o sedan dra denna termin iland. Klarar jag bara detta så fixar jag resten, det tvivlar jag inte på :)

Kommer dock få plugga en hel del i helgen, men att få prata med männiakor som känner en och vakna bredvid någon som älskar en, obeskrivligt! Sedan ska jag ta tag i mitt liv. Men jag vet att allt löser sig i slutändan. Jag har inte kommit så här långt för intet. Känner redan energin ju längre söderut jag kommer.

Och hade en super mysig kväll igår med Linn och Camilla. Det är två goa brudar, haha... Lite ledsen att jag inte är där när de två är ihop för då böir det kalas. Nästa gång...
Haha, och nu när jag börjar tänka på det så minns jag Kajan i veckan och hennes dejt! Haha, en Danne-kopia alltså. Vad skulle han säga om han visste det? ;)

Men nu byte i Stockholm för sista tågresan mot Göteborg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0