helgstatus

Haft en riktigt go helg och en härlig start på veckan. Började i fredags med lite bowling. Jag, Eric och Samuel från min basgrupp körde mot Linnéa, Anna, Adrian och Jakob i systergruppen. Vem som vann är abslout inte av betydelse men vi firade/sörjde hemma hos Adrian med en del vin, en massa lär-känna-varandra-lekar och lite musik. Tiden sprang förbi och helt plötsligt hade klockan slagit 01 och folk drog sig ut. Här avslutade jag dock min kväll med en hamburgare på Max och tog bussen hem. Mmm, vad kan vara bättre än att fylleringa till sin ljuvliga pojkvän och att det då visar sig att han är så packad att man själv uppfatts som spiknykter? Mmm, älskart!
 
Vaknade upp mindre lycklig på lördagen, men bakfyllan hindrade inte mig från att genomföra mina planer och cykla ner i duggregnet till stan där jag shoppade lite nödvändigheter (läs hårfärg, godis och en ny mössa). Fixade över mitt nummer till Telia också så nu på torsdag är det bara att starta igång min nya Iphone som ligger i sin lilla påse och väntar. Längtar!
 
Annars var lördagen skonsam. Lagade pannkakor, och för en gång skull lyckades jag super bra. Synd bara att njuta av dom perfekta skapelserna själv. Kändes så tragiskt att jag kröp ner framför TV'n med mina chips istället. Efter ett kort samtal med min kära mor vid 18-tiden så somnade flickan helt utsalgen och vaknade inte fören halv 8 på morgonen därpå. Lätt värt!
 
Så nu är det bara att köra igång den nya veckan. Efter att ha pluggat ikapp allt igår med basgruppen så sitter jag här nu utan några egentliga krav på mig. Man skulle ju kunna tänka sig att göra precis som "alla andra" och läsa igenom aktuella böcker och genomgångna åhörarkopior för skojs skull. Eller så gör man det inte. Som Samuel gärna påpekar, vi läser ju inte till jurister direkt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0