this night

Jag kan leva med att jag inte går på halloweenfesten idag då jag har varit för lat och inte fixat någon klädsel. Måste ändå plugga hela helgen så lika bra att inte bli bakfull men hade varit lite småkul. Ska i alla fall vara med på förfesten. Fan va B man känner sig. Men det är alltid roligast innan. Och jag vet att när jag sitter i min tentakoma imorgon och ändå inte tycker att något fastnar, ja då kan jag ju alltid tänka att det hade varit värre om jag varit ute idag.
 
Men i övrigt, simtränat idag igen och ännu en liten förbättring. Känns skönt att ha lite marginal men måste säga att det är läskigt när man tänker på den gigantiska startpuls man kommer ha på måndag. Så jävla nervöst, men det får man ta då. Skulle bli extremt besviken om jag inte får en adrenalinkick och presterar, om inte bättre, så i alla fall i närheten av det jag gör idag. (Har dessutom världens träningsvärk sedan dubbelpasset igårkväll + KKS-lektionen så jag är så jävla lycklig! Finns absolut inget bättre än när hela kroppen ömmar och man känner sig helt slut.)
 
Dessutom ska det bli så gött att gossen snart kommer upp. Kan behöva få i mig god mat.
"Vad åt du då?"
"Samma som i går... Och som i förrgår."
"Tredje dagen i rad? Nej nu får du ge dig! Tröttnar du inte?"
 
Klart jag gör men för er som aldrig bott ensamma efter att levt sambo så kan jag meddela att suget efter att laga god mat varje dag har ebbats ut totalt (om det nu någonsin funnits där) när det inte finns någon som uppskattar det.
 
Nu ska jag duscha och fräscha till mig (Läs raka benen. De stackarna har inte sett till en rakhyvel, eller något annat liknande för den delen, på mycket, mycket länge.)
 
Hoppas alla får en super go helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0