lyckligare nu

Mmm, en fin dag i Umeå och detta efter en underbar helg. Lite kort om vad som skett sedan sist. Fredagen tillbringades hemma i sängen med film och glass efter två lyckade träningspass och en stund i bastun. Somnade sedan super tidigt och lördagen försvann jätte fort medan jag satt i sängen med alla skolböcker. Orkade inte palla mig till simhallen som det var tänkt för var krasslig i halsen så istället planerade jag kvällen. Slutade efter många om och men med att Mina kom förbi och fixade mitt hår medan vi drack lite vin och tjötade. Tog sedan bussen ner till Frida i centrum för att spela spel och dra ut på Rex. Hade en super go kväll men mådde oförskämt illa dagen efter. Lyckades ändå palla mig iväg till stan och uträtta några ärenden och sedan begav jag mig till iksu och körde ett pass "total training". Fy fan, ville spy. Bokade in 2 sådana pass till nästa helg för att verkligen köra slut på mig. Söndagkvällen tillbringades på All Star där man åt en lättare middag med Jacob från Åsa som var på affärsresa här uppe.
 
Och så idag kom måndagen. Var inte alls redo för den och det är mycket som skall läsas och knös in i hjärnan denna vecka. Vill egentligen bara sätta mig på ett flyg hem men nu är det bara att bita ihop. Snart jul och då ska jag samla kraft och dra igenom den andra terminen också så har man kommit halvvägs.
 
Är lite lyckligare nu tror jag. Det märker nog folk i allmänhet. Är troligen en kombination av att inte orka bry sig om tentaresultat längre nu när första är gjord, samtidigt som man börjat knyta band och öka på träningen. Mår så bra när kroppen börjar visa resultat och när man känner att man faktiskt inte är hopplöst förlorad. Dessutom med en snabb hemresa inbokad med planerade julbak gör mig alldeles varm. Ska nog bli bra det här. Nu ska jag bara försöka skicka lite energi till min fina man där hemma och få honom att hitta sitt mål också. Kan vara så mycket svårare än man tror...
 


Kommentarer
TinaVgg

Du e så jävla grym! Du kommer alltid vara min hjälte. Puss

2012-11-19 @ 22:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0