fever fever leave my heart alone

Idag var ingen bra dag. Men vi börjar med matchen igår kl 22.00. Gött som fan att röra sig. (Andra gången på 2.5 vecka. Och folk som sa att man skulle träna mycket på polishögskolan. Jaja, de flesta andra gör väl det men fan, jag hinner inte med allt plugg. Helt sjukt galet vad otränad jag är nu.)
Förlorade tyvärr fjärde matchen i rad men jag gjorde mitt fjärde mål så jag känner att formen finns där. Dessvärre klövs min klubba i tu, första gången det händer mig faktiskt, annars kan jag vara ganska bra på att knäcka andras, men igår var det min tur. Kunde inte riktigt med att visa alla hur illa det gjorde mig. Har aldrig skottat så bra som med den pärlan, är den evigt tacksam för många mål.
 
Men så idag, hade laddat till max efter gårdagens aktivitet, alltså packat träningsväskan redan sent i går för att sticka och träna direkt efter skolan, men vad sker? Vaknar upp med värsta huvudvärken på evigheter. Spränger bakom ögonen och är illamående och yr. Pallar mig till skolan i hopp om att den ska avta med hjälp av vatten (huvudvärkstabletterna tog slut långt innan tentan) men blev bara värre med dagen så missade KKS träningen, gymmet och fick bara pallade mig hem med gråten i halsen. Varför vet jag inte men helt slut fysiskt. Gick till ICA för att handla men beslutet att välja mat, frukt, äggpaket, allt blev för mycket så gick där ifrån med 5 clementiner och stängde in mig på rummet. Slutligen efter att besökt apoteket och tryckt i mig både c-vitamin och tabletter i två timmar så försvann värken och träningen som var bokad vid 18.15 kunde lyckligtvis genomföras, dock ej med den glöd och energi man är van vid. Men ser det enda som ett lyckande. Har dessutom dubbelpass imorgon så kommer nog ta igen det.
 
Nu blir det en kopp te och en macka innan jag sätter mig med läxorna som inte blev gjorda under min kolapps förut under dagen. Redan super trött på den jäkla juridiken. En massiv kurs och tänker fan kugga hårt på tentan. Hoppas det blir intressant för annars blir detta en pers.
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0