ont skall med ont fördrivas

Jag är körd. Började plugga igår för att tenta av en kurs som varit på närmare 6 veckor imorgon. Lyckat? Jag får skylla mig själv, kan bara försvara mig med att själen ibland är viktigare. Dock vet jag inte om stressen och oron detta medför gör mig speciellt gott, troligen bara ännu mer fucked up. Ibland faller man hårt till marken och denna gången valde jag att ligga kvar lite för länge. Jag orkar bara inte.
 
Annars så är livet upp och ned just nu. Helt åt helvete ur balans och det finns inget jag inte ifrågasätter just nu. Är ute på jävligt hal is. Men tror jag kommer komma till djupare insikt och kanske våga det man aldrig vågat innan.
 
Ska bli skönt med jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0