how are things today?

En helg bara rusade förbi och jag har inte öppnat en bok, även om jag önskar att jag hade gjort så. Tentan lär bli intressant men nog snackat om den skiten. Julen kommer snart så varför oroa sig om värdelösa ting?
 
I fredags låg jag typ hemma och chillade. Ingen ork till någonting, och tur var väl kanske det för lördagen började halv 7 med tvättid och sedan träning. Mmm, en underbar dag som dock inte gav ut någonting efter 12 när det kom till att sätta sig med plugget... Men kvällen bjöd på julbak hos Camilla med Frida och några glas vin. Så himla mysigt, och sedan blev det en mindre lyckad utgång på Lokal, bara ett stenkast ifrån mig. Så himla gött att vara hemma på 2 sekunder, medan de andra skulle ta bussar och byta osv. Mmm, ibland har man flyt.
 
Idag började dagen inte fören 12 och sedan slutade den kl 13 igen för att åter dyka upp vid 15 tiden. Haha, att sova måste vara det bästa i helva världen. Och en innebandymatch på det är knappast fel. Sådan soft dag men vad har man egentligen gjort?
 
Nä, nu ska jag läsa några småsaker inför tentan (kommer fastna för solsidans senaste avsnitt som jag ännu inte sett, vet det men man kan ju lura sig själv lite...).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0